čtvrtek 3. května 2012

Libercový shadow box

Uplynulý víkend jsem strávila na 2. scrapbookovém kurzu v Liberci. Protože je opět spousta blogů, které shrnují nejen kurzy, ale i dojmy, zážitky... nebudu se už nijak rozepisovat a jen doporučím blogy některých účastnic... Iriska, PampeliškaGabreta, Isobelka a nakonec Didi.

Hlavním bodem celého kurzu byla výroba tzv. shadow boxu. Nejdřív jsem byla malinko zklamaná, protože takový box je pro mě naprosto nepotřebný lapač prachu a tohle já prostě ze zásady neuznávám. Neměla jsem vůbec žádnou představu, co bych si chtěla do boxu dát a jak bych si jej chtěla nazdobit. Při balení věcí na tvoření jsem aspoň přibalila pár fotek, které mi doma nějak přebývaly. Do Liberce jsem vyrazila přesvědčená, že buď žádný box zdobit nebudu, a nebo mě naopak strhne okolní atmosféra a já si teda něco vytvořím.

Přírodní rámeček jsem se, nevím z jakého důvodu, rozhodla natřít hnědým mořidlem, odstín palisandr. Když jsem měla box natřený jednou vrstvou nebyla jsem vůbec nadšená, ale celý jsem jej přetřela ještě jednou. Hned jsem si nadávala, že jsem měla box natřít na bílo... Nicméně jsem si řekla, že to nechám uležet do rána a pak se uvidí.

Ráno jsem si z papírů, které Didi poskytla všem tvořilkám, vybrala vzájemně ladící a pustila se do výroby... Nejen, že jsem překvapila holky které mě znají a ví jaký je můj styl tvoření, ladění barev apod., ale hlavně jsem překvapila sama sebe...


Box mi přijde naprosto úžasný!!! Jen má malinkou vadu... barevně se mi nikam nehodí, takže má zatím své místo ve skříni, což je škoda...

Na závěr poděkování... organizátorkám Didi a Irisce za to, že mě přesvědčily, že i takový lapač prachu má své kouzlo :o), Aničce, která mě párkrát trochu popostrčila správným směrem :o) V tom je kouzlo společného tvoření :o)), Petře a Lence za to, že mi darovaly své ručně šité květinky, které si hned našly své místo :o)

No a vám děkuju za návštěvu

7 komentářů:

  1. Jsem se musela smát, když jsem to četla :-)) Leo, Ty jsi dělala něco co jsi nechtěla, něco co nepotřebuješ, něco co není Tvůj šálek kávy ... přesto jsi do toho šla a výsledek je úžasný ... to je přesně ten důvod, proč se zúčastnit kurzu a společného tvoření. Dostaneš se k něčemu, co je úplně nové, zdánlivě nepotřebné, ale ve výsledku naprosto dokonalé!!!! Rámeček jsem viděla na vlastní oko a je prostě nááádherný!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Irčo, přesně o tomhle to je :o) Díky vám jsem překonala a překvapila samu sebe :o)) A moc Ti děkuju za pochvalu mého, zdánlivě nepotřebného, rámečku :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Box je moc krásný, jenom škoda, že je zatím uložený ve skříni, ale třeba časem využití najdeš.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyndat ze skříně! :)
    Leo, i kdybys měla přestavět byt a nově převymalovat svou fialovou ložnici, tohle za to stojí! :DDD Právěm jsi na sebe hrdá! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuju za vaše milé komentáře :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Je opravdu nádherný a věřím, že na něj brzy najdeš místečko. Fakt je ho ve skříni škoda :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se ti povedl. A naprosto tě chápu. Ani já nejsem na tyhle "blbůstky", ale nakonec nám místo v ložnici visí v obýváku :-))))

    OdpovědětVymazat