středa 18. září 2013

Pracovní kout - pokračování po letech

Někdy před rokem a půl jsem psala článek pro blog Pretty Papers o svém pracovním koutku. Po jeho uveřejnění  v červenci loňského roku jsem věděla, že stávající způsob organizace pracovního koutu mi nevyhovuje. Už tehdy jsem měla v hlavě a skoro i na papíře variantu novou, kterou jsem někdy koncem srpna 2012 realizovala. Jelikož mi chyběly ještě nějaké drobnosti, tak bych vám ráda ukázala svoje pracovní místečko až teď, rok po jeho realizaci :-)  

Původní pracovní kout vypadal takto:


Dnes nechápu, jak jsem takhle mohla existovat :-)) Nic lepšího jsem tehdy neměla, tak jsem prostě existovala ;-)

No a současná podoba pracovního koutku je zde: 







Možná vás bude zajímat obsah šuplíků v levé části stolu... v prvním jsou inkousty, silikonová razítka, která se mi nevešla do šanonu, gumová razítka od Aladine (takové ty válečky). Ve druhém šuplíku jsou organizéry se svorkami, průchodkami a jiné zdobící drobnosti. Ve třetím šuplíku jsou embossovací prášky, tavná pistole, krabičky s chipboardovými písmenky a výseky. V poslední šuplíku mám raznice. V šuplících v pravé části stolu je taková všehochuť, kterou je potřeba mít po ruce :-)
Všechny rezervy, které jsem loni po zabydlení měla, jsou pochopitelně pryč a já mám část materiálu (hlavně čtvrtky a přáníčkové základy) ještě ve vestavěné skříni. Myslím si, že materiálu mám nasysleného dost, ale na těch fotkách se mi to zdá nějaké chudobné :-)). Asi budu muset něco přiobjednat ;-) 

Děkuji za vaši návštěvu v mé ložnici :-)


3 komentáře:

  1. Leo, krásná pracovna, to se tvoří samo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. aj ja chceeeeem :)) perfektna izbietka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super! Musím říct, že mám hodně podobné komponenty :-D Ale mnohem méně věcí... třeba se k něčemu takovému taky ještě dopracuju.
    http://our-scrapbook-diary.blogspot.cz/2013/06/moje-nova-pracovna.html

    OdpovědětVymazat