sobota 24. října 2015

Project life 2015 konec + úvod

Jak jsem psala v minulém článku první letošní album už je plné :-). Dnes vám tedy ukážu poslední stranu prvního alba a úvodní strana alba druhého.



Ke konci června se skvěle hodila tato krásná čtvrtka...





Na úvodní stránku druhého alba jsem použila kartičky z třetího letošního Project life kitu Papero amo.








Děkuji za vaši návštěvu!


6 komentářů:

  1. Jééé ta titulka pro druhé album je překrásná!

    OdpovědětVymazat
  2. Titulka na 2.půlku roku je skvělá! A mix flitrů a korálků v chrastidle je naprosto dokonale barevně sladěný :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Baruš, Jituš děkuji moc! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Leuš dokonalé, co víc říct ??!! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Zakončení alba i titulka druhého super. Ale jinak jsem ráda, že mi stačí na rok jedno album a jsem tedy ušetřena dvou stránek navíc. :-D :-D :-D :-D :-D

    OdpovědětVymazat